Z hlavy na nohy!

Právo na čistý vzduch

22.07.2010 14:11

Sympatizujete s městem Ostrava, které zažalovalo náš stát za nepříznivé životní prostředí? Je to laciné gesto, jak tvrdí premiér Petr Nečas? Jak jste spokojeni s čistotou ovzduší v místě svého bydliště?

Zpět

Diskusní téma: Právo na čistý vzduch

Datum
Vložil
Titulek

ano, sympatizuji

Jsem ráda, že k podání takové žaloby došlo. V poslední době se totiž tváříme, jako kdyby ekologie byla sprosté slovo a vracíme se zase do doby před revolucí. Jsem ryze městský člověk, a když jsem byla kdysi se školou na horách, dostala jsem tam nějakou otravu čistým vzduchem. Nicméně myslím, že by nám čistší životní prostředí jen prospělo. Líbí se mi, že v tomto případě dali lidé najevo, že příroda a zdraví jsou důležitější než továrny a stroje. Ukazuje to jistý krok směrem k větší sebeúctě.

Vyhledávání

Naruby! © 2010 Všechna práva vyhrazena.